Reklamacja

 

      PROCEDURA REKLAMACJI 

  • KROK 1 - kliknij poniżej POBIERZ FORMULARZ, wydrukuj i wypełnij
formularz zwrotu
  • KROK 2 - wyślij na adres dowolnym kurierem (najlepiej InPost ponieważ prężnie działają na naszym terenie): Jackowskiego 3/5; 60-508 Poznań; Nr tel dla kuriera 793240968 / hello@patchouli.pl 

       WAŻNE

  • Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji od momentu jej dostarczenia w ciągu 14 dni roboczych
  • Reklamacja obejmuje wyłącznie wady i uszkodzenia nie wynikające z niewłaściwego użytkowania produktu. 
  • W przypadku fizycznego uszkodzenia produktu przez Klienta będziemy weryfikować czy daną rzecz można naprawić. W takiej sytuacji nie będzie możliwości zwrotu środków za zamówienie.
  • Koszt wysyłki ponosi kupujący.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl