Wysyłka

Zamówienia na terenie kraju wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej INPOST 16,50 PLN / wysyłka do 14 dni roboczych. 

FORMULARZ ZWROTU

1. W jaki sposób mogę zwrócić towar?

Aby dokonać zwrotu wystarczy, że klikniesz w ten link: DOKONAJ ZWROTU w prosty sposób zostaniesz poprowadzona(y) przez każdy etap a dane uzupełnią się same. Dołącz do paczki formularz zwrotny, który otrzymałaś razem z zamówieniem i wyślij nam na adres: 
PATCHOULI / 
Zielniczki 5, 63-000 Środa Wielkopolska
E-mail: hello@patchouli.pl
Tel.+48   509 055 444 (numer tylko dla kuriera)


Paczka pozbawiona formularza zwrotu jest przesyłką, którą ciężko nam zidentyfikować. Z uwagi na ograniczoną możliwość zidentyfikowania takiej przesyłki, paczkę przesłaną bez formularza zwrotu w środku termin 14 dni na zwrot płatności nie będzie obowiązywał.

Prosimy o dokonywanie zwrotu tylko tych rzeczy, które nie noszą śladów użytkowania, nie były prane i są niezniszczone. Rzeczy z oderwaną metką czy też pobrudzone podczas przymierzania nie będą przyjmowane.

2. Czy mogę zwracać rzeczy z promocji ?

Tak jednak pamiętaj, że promocja nie obowiązuje, jeżeli część rzeczy z zestawu zostanie zwrócona a koszyk zostanie obniżony poniżej wartości, przy której określony rabat obowiązywał. Przy zwrocie części produktów z zestawu zostaje zwrócona kwota pomniejszona o cenę 100% zatrzymanych produktów.

3. Ile mam czasu na zwrot towaru?

O chęci dokonaniu zwrotu zamówienia online należy poinformować w ciągu 14 dni od dnia doręczenia przesyłki, najlepiej wysyłając maila na adres: hello@patchouli.pl, a w ciągu kolejnych 14 dni nadać do nas paczkę.

4. Czy mogę wymienić towar ?

Niestety nie ma możliwości przeprowadzenia wymiany bez zwrotu. W celu wykonania wymiany prosimy o przesłanie do nas paczki ze zwrotem i ponowne zamówienie interesującego produktu.

5. Gdzie mam nadać przesyłkę zwrotną?

Zwracany towar prosimy przesłać na poniższy adres:
PATCHOULI Zielniczki 5, 63-000 Środa Wielkopolska
E-mail: hello@patchouli.pl
Tel.+48  509 055 444 (numer tylko dla kuriera)

Nie ponosimy odpowiedzialności za paczki odesłane pod inny adres. Zwroty, które w związku z błędnym adresem zostaną do nas dostarczone po terminie, nie będą realizowane.

6. Czy mogę wysłać rzeczy z różnych zamówień w jednej paczce? Czy muszę wysyłać je w oryginalnym opakowaniu?

Nie wymagamy wysłania zamówienia w oryginalnym opakowaniu. Można też przesłać kilka zamówień w jednej paczce, prosimy o wypełnienie osobnych formularzy zwrotu dla każdego zamówienia.

7. Czy mogę nadać paczkę pocztą?

Jeżeli chcesz skorzystać z usług Poczty Polskiej - nadaj przesyłkę paczką pocztową, a nie listem. Upewnij się, że zostanie ona dostarczona do naszego magazynu. Pamiętaj o zachowaniu potwierdzenia nadania, przyda się ono w przypadku problemów z przesyłką. Paczki dostarczone na pocztę i awizowane mogą nie być odebrane.

8. Czy mogę zwrócić towar za pośrednictwem paczkomatu?

Niestety nie mamy możliwości odbioru zwrotu z paczkomatu lub innego punktu odbioru (np. Paczka Orlen). Możesz natomiast nadać paczkę w paczkomacie, którą później dostarczy do nas kurier na adres naszego magazynu.

9. Czy zwracając zakupy otrzymuję też zwrot za przesyłkę?

W przypadku zwrotu wszystkich produktów z zamówienia, zwrócimy Ci cały koszt zamówienia, łącznie z ceną przesyłką od nas do Ciebie. Jeśli zwracasz część zamówienia, zwrócimy Ci jedynie środki za zwrócone produkty. Koszt odesłania zwracanego towaru do nas w obydwu przypadkach leży po Twojej stronie.

10. Ile będę czekać na zwrot płatności?

Zwrócimy Ci płatność w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia do nas przesyłki. Jeśli w tym czasie nie otrzymasz zwrotu środków, skontaktuj się z nami. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Płacąc przez Przelewy24 oraz PayPal podaj proszę numer konta na formularzu. W przypadku, gdy nie uznamy zwrotu skontaktujemy się Tobą drogą mailową lub telefoniczną. W przypadku płatności zagranicznej przelewem, proszę wyślij nam numer konta oraz BIC/SWIFT na adres mailowy: hello@patchouli.pl lub na formularzu.